Trollskogen og Hakkebakkeskogen

Trollskogen og Hakkebakkeskogen er to av de mest populære og nære turmålene rundt barnehagen vår.

Trollskogen ligger i skogen rett bak barnehagen vår. Det er et populært turmål for store og små, med mange "klatretrær" og ellers alt det andre skogen har å tilby. Vi kan komme oss dit både ved å gå opp trimtrappen, eller opp stien på baksiden av huset.

Hakkebakkeskogen ligger på oversiden av Risenga skøyte-/grusbane. Hit går både små- og storebarnsavdelingene våre ofte på tur. I Hakkebakkeskogen er det bålplass med tømmerstokker rundt som vi bruker når vi spiser lunsj. I tillegg til skogsområdet, ligger også tufteparken i umiddelbar nærhet. Her er det muligheter til å utfordre seg motorisk for alle og enhver!